logo fe

head 01

 head 03

 

Jak skorzystać z Funduszy? (linki zewnętrzne)

01 Icony  01 dalej  02 Icony  01 dalej  03 Icony  01 dalej  04 Icony

 

 

Zapraszamy do składania ofert na realizację zadania „Wynajem samochodu osobowego na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich   w województwie podkarpackim”

Oferta powinna zostać złożona do dnia: 18.02.2021 r. do godz. 9:00, drogą pocztową lub osobiście w siedzibie Zamawiającego Al. Łukasza Cieplińskiego 4,  35-010 Rzeszów, pok. 349 w zamkniętej opisanej kopercie z dopiskiem „Wynajem samochodu osobowego na potrzeby Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie podkarpackim - BI-I.041.10.2.2021.DP” 

  1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
  3. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
  4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób przygotowania oferty został przedstawiony w Zaproszeniu do złożenia oferty.   
  5. Proponowaną kwotę brutto należy podać na załączonym formularzu oferty.

Szczegółowych informacji udziela:

Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Damian Pałys tel. 747 64 82. adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.